Gösterim: 63
"Gıda Güvenliği Bilinçlendirme Söyleşisi" Gerçekleşti
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Bandırma Meslek Yüksekokulu, sektörün öncü firmalarını öğrencilerle buluşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda, Gıda İşleme Bölümü öğrencilerine yönelik düzenlenen "Gıda Güvenliği Bilinçlendirme Söyleşisi", 3 Haziran 2026 Çarşamba günü saat 11.00’de Bandırma MYO A5 dersliğinde gerçekleştirildi. Mauri Maya firmasının üst düzey yöneticilerinin konuşmacı olarak katıldığı etkinliğe öğrenciler yoğun ilgi gösterdi. Sektörün Öncü İsimleri Deneyimlerini PaylaştıGıda sektöründe güvenliğin ve kalitenin öneminin ele alındığı söyleşide;
- İrem KARTANER (Mauri Maya Gıda Yüksek Mühendisi / Kalite Güvence Müdürü),
- Aziz BİLTEKİN (Mauri Maya İnsan Kaynakları Müdürü) ve
- Demirhan KARADAĞ (Mauri Maya Üretim Müdürü)
öğrencilerle bir araya geldi. Uzman konuklar, gıda güvenliği standartları, üretim süreçleri, kalite güvence mekanizmaları ve gıda sektöründeki kariyer fırsatları hakkında değerli bilgiler aktararak öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağladı.
Etkinliğin sonunda, Bandırma Meslek Yüksekokulu yönetimi tarafından sektörel bilgi ve deneyimlerini öğrencilerle paylaşan Mauri Maya yetkililerine teşekkür belgeleri takdim edildi.
Belge takdiminin ardından anlamlı bir sürprize imza atan firma yetkilileri, Gıda İşleme Bölümü öğrencilerine meslek hayatlarının ve laboratuvar çalışmalarının sembolü olan beyaz önlük hediye etti. Önlüklerini teslim alan öğrencilerin mutluluğu gözlerinden okunurken, etkinlik tüm katılımcıların yer aldığı toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Bandırma Meslek Yüksekokulu, sektörün öncü firmalarını öğrencilerle buluşturmaya devam ediyor. Bu kapsamda, Gıda İşleme Bölümü öğrencilerine yönelik düzenlenen "Gıda Güvenliği Bilinçlendirme Söyleşisi", 3 Haziran 2026 Çarşamba günü saat 11.00’de Bandırma MYO A5 dersliğinde gerçekleştirildi. Mauri Maya firmasının üst düzey yöneticilerinin konuşmacı olarak katıldığı etkinliğe öğrenciler yoğun ilgi gösterdi. Sektörün Öncü İsimleri Deneyimlerini PaylaştıGıda sektöründe güvenliğin ve kalitenin öneminin ele alındığı söyleşide;
- İrem KARTANER (Mauri Maya Gıda Yüksek Mühendisi / Kalite Güvence Müdürü),
- Aziz BİLTEKİN (Mauri Maya İnsan Kaynakları Müdürü) ve
- Demirhan KARADAĞ (Mauri Maya Üretim Müdürü)
öğrencilerle bir araya geldi. Uzman konuklar, gıda güvenliği standartları, üretim süreçleri, kalite güvence mekanizmaları ve gıda sektöründeki kariyer fırsatları hakkında değerli bilgiler aktararak öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağladı.
Etkinliğin sonunda, Bandırma Meslek Yüksekokulu yönetimi tarafından sektörel bilgi ve deneyimlerini öğrencilerle paylaşan Mauri Maya yetkililerine teşekkür belgeleri takdim edildi.
Belge takdiminin ardından anlamlı bir sürprize imza atan firma yetkilileri, Gıda İşleme Bölümü öğrencilerine meslek hayatlarının ve laboratuvar çalışmalarının sembolü olan beyaz önlük hediye etti. Önlüklerini teslim alan öğrencilerin mutluluğu gözlerinden okunurken, etkinlik tüm katılımcıların yer aldığı toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.